söndag 11 november 2018

Helgen är slut

Hallihallå. Söndag kväll i morgon ska vi vara på praktiken redan vid klockan åtta.

Jag har en sönderbränd fot efter lördagens strandhäng på Bondi! Solen tar så in i, här nere! Bondi var verkligen så häftigt. Dock så blåste det lite så det blev inget bad i lördags bara sol jag har hört att solen varit frånvarande hela veckan där hemma.. Efter hänget så käkade vi lunch och sen gjorde vi oss iordning för utekväll. Vi fick perfekt guidning av Karolina som jobbar på förskolan ochhennes kille, så först en fördrink hemma hos dom innan vi begav oss till operabaren som ligger precis vid operan för lite middag och prosecco, så mysigt. Bra puls här!




Vi drog vidare ut för lite mer drinkar och dans och kom hem vid halv 3 hugget.

Idag har vi legat på Bondi hela dagen, jag har gömt mig under alla mina sjalar och hattar för att inte bränna sönder mig och Ellen har legat bredvid brun som en pepparkaka och pressat i solen haha! Men folk känns inte så där jättenoga med solskyddet eller så är det bara jag som är skadad vissa ligger helt sönderbrända... Efter stranden var vi tvungna att åka och veckohandla så i morgon efter praktiken blir det plugg och matlåderace så vi klarar oss hela veckan.

Ikväll har vi varit så duktiga och tvättat i den något svårtydda tvättmaskinen och ätit fryspizza med vin från våra kaffemuggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar