måndag 29 januari 2018

Viktor fyllde tjugofem

Förra fredagen hade jag planerat att Viktor och jag skulle ut och äta, dels för att fira att Viktor fyllt tjugofem men också för att jag skrivit tenta och trumvirrvel... Att Viktor blivit antagen till arbetsledarutbildningen!
Såklart att allt detta var värt att fira men jag hade andra planer -Viktor skulle nämligen bli överraskad, på restaurangen så satt redan några av hans bästa vänner och väntade.

Jag hade några veckor innan bjudit in en gäng samt ringt och bokat allt på restaurangen "Beer & Burger" som ligger i centrala delarna av Linköping. Valet var enkelt, Viktor älskar hamburgare och här finns det bästa i staden enligt honom. Blev han överraskad då?

Jajamensan!
- Vi kom lite tidigt till in till stan, kors i taket, aldrig hänt innan, vilket gjorde att jag tog med Viktor på en liten promenad innan så att han inte med en gång skulle veta vart vi skulle, vilket lyckades. När vi kom in på restaurangen så gjorde tyvärr personalen bort sig då hovmästaren sa att "Resten av sällskapet väntar där inne..." NO, tänkte jag.. Viktor tittade dit och såg sina vänner som då började sjunga "Ja må du leva" han bara  stod där och blev alldeles paff! Så han blev ju överraskad trotts allt, sen blev det lite presenter och maten beställdes in. Vi drack och åt gott och hade en super trevlig kväll!

Viktor blev så överraskad! - Skål!


Det roligaste var att på vägen in till stan så satt han och muttrade lite över att han inte blivit firad så det gjorde det hela extra roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar