onsdag 10 januari 2018

Välkommen!

Ellen heter jag, kul att just du har hittat hit!
Funderingar och upplevelser har gjort att jag äntligen skapat denna blogg. Precis som det står i beskrivningen så var det just funderingarna på vad en blogg egentligen förväntas innehålla för att fånga läsare som har fått mig att dra ut på bloggandet. Vissa säger att det måste finnas en tydlig inrikting, något som du som person verkligen nördar in dig på. -Jaha, tänkte jag då.. Jag snöar in min på saker för stunden och har en fritid som nästan inte existerar pågrund av alla mina infall och suget efter utmaningar. Hur skulle jag då kunna skriva en blogg som inte gör mina följare åksjuka?

Sena kvällar är min tid för grubbel och en kväll slog det mig hur min blogg skulle vara utformad. Jag kommer skriva om allt, inte på samma gång och inte i det här första inlägget så lägg tillbaka åksjukeplåstren i fickan. Vi börjar i ett lugnt tempo, det här är jag.

Ellen tjugofem år t.o.m Augusti 2018, bor på Östgötaslätten i en liten villa sedan 2016 vid namn "Bakelsen". Jag bor här tillsammans med min sambo och blivande fästman Viktor. Min huvudsysselsättning, utöver mina 100 fritidsintressen är att jag studerar till förskollärare på Linköping universitet med campus i Norrköping. Något mer ni vill veta..? Vi tar det löpande under bloggandets gång.

Och här med förklarar jag bloggen "Hundra bollar i luften" Invigd - Hoppas du följer med på resan.

Bakelsens veranda morgonen den 10/1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar