måndag 11 mars 2019

Livsnjutarklubben

Hej på er! Jag hoppas att ni hade en fin helg och önskar er fin vecka!

Min Lördag spenderades i garderoben på ölmässan som gick av stapeln, ett dagspass bland en väldans massa ölnjutare. För ovanlighetens skull så klev jag av vid sex på kvällen och hade därmed en hel lördagskväll att göra vad jag ville på. Viktor hade såklart jouren så vad göra? Först hade jag tänkt att köpa med mig största godispåsen hem och bara dö i soffan men sen hittade jag gymväskan i bilen och vips så var jag på gymmet, det var så skönt! Jag rev av passet jag fått av PT-mia och sen, sen skulle jag åka och handla massor med godis. Jag klev in i affären och kom ut med en påse grönsaker.. blev en lugn kväll med mellofinalen och grönsaker med dipp. just nu är jag dock väldigt sugen på en påse godis..


Söndagen blev en superbra dag, vi låg och drog oss i sängen tillsammans med solen. Sen blev det en tripp till IKEA och handlade en kil till sängen. Kil? Jaa, den läggs i mellan madrasserna och reducerar "korvbrödseffekten" fett bra faktiskt! Vidare betade vi av ett snabbesök på Mio. Det var sjuukt mycket folk, alla ville väl precis som oss passa på att utnyttja medlemschecken som går ut i dag. Tanken var att köpa soffbordet som jag tidigare bloggat om, till övervåningen men vi åker dit ikväll istället, om Viktor lyckas slita sig från trappräckes bygget.. Sen blev det såklart fiiika! Dahlberg i g:a Linköping stod för en Budapest och kaffe, sweet!






Helgen avrundades med Tabata efter två veckors uppehåll, det var bra go bland deltagarna och så kul att vara igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar