torsdag 28 februari 2019

Ny Hudvårdsrutin

Efter semestern så fick jag kämpa med en fruktansvärd tråkig hy i ansiktet och det gör jag fortfarande. Antar att kontrasterna mellan 35 gradig värme, superhög luftfuktighet och torr kall luft inte var det bästa. Sen är jag kanske inte den bästa på att verkligen ta hand om facet, jag är för lat..


Jag tänkte iallafall prova det nya "miraklet" från Clinique - ID Active.

Det som är positivt är att du själv får matcha dina behov till krämen. Jag fick välja en baskräm jag valde hydrating jelly som är återfuktande och reparerande. Sen valde man en patron som man själv tillsätter, hightec! Den blå patronen är för att reducera porer och blablabla.. Hoppas verkligen att jag blir nöjd, det lär ju ta några dagar innan märkbart resultat.



Det finns två olika baser och flera olika patroner beroende på önskad effekt. 





I morgon blir det skolan och sen ska jag luncha med bästa Ylvis! kanske lyckas jag lura med henne på mitt tabatapass på eftermiddagen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar